.Default.reDropDownBody { min-width: 60px; }
پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
  • En
عنوان : برگزاری مراسم بزرگداشت روز دانشجو
تاريخ :
 ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ 
ساعت : ۱۵:۸:۱۷

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

مراسم بزرگداشت روز دانشجو، به همت معاونت فرهنگی – دانشجویی امروز شنبه 97/9/17 با حضور رئیس دانشکده و معاونین در جمع پرشور دانشجویان در آمفی تئاتر مفرح برگزار شد.

در ابتدای مراسم پس از خیرمقدم رئیس دانشکده و تبریک روز دانشجو، دکتر مهدی شریعتمداری، استاد دانشگاه و روانشناس، در خصوص هنر و راز شاد زیستن، سخنانی را بیان نمود.


وی پس از اجرای تست روانشناسی به صورت عمومی، ضمن بیان این مطلب که برای شاد بودن و شاد زیستن، باید از زندگی لذت بیشتری ببرید و نهایت استفاده را در مسیری که طی می کنید داشته باشید، افزود:اجازه ندهید اتفاقات ناخوشایند، روحیه تان را خراب کند چرا که با منفی نگری نمی توانید جسم سالمی داشته باشید و دچار روز مرگی خواهید شد.


دکتر شریعتمداری پس از بیان اصول شاد زیستن ، اظهار داشت:در زندگیتان هدفی منسجم و منظم داشته باشید و نه گفتن را یاد بگیرید و در زندگی به جای شناور بودن شناگر خوبی باشید، تا بتوانید راه درست را از مسیر اشتباه تشخیص دهید و نگذارید تا دیگران برای شما تصمیم بگیرند.

وی سپس از عوامل بازدارنده شادی سخن گفت و خاطرنشان کرد: کمال گرا نباشید، خودتان را با دیگران مقایسه نکنید، در گذشته نمانید و به خاطر گذشته خودتان را سرزنش نکنید. از گذشته به عنوان تجربه ای برای ساختن حال و آینده، استفاده نمایید. به خودتان توجه داشته باشید و اهمیت دهید و با خود به طور مثبت صحبت کنید، چرا که شادی حق شماست.

در ادامه کلیپ مستندی از دانشجو نگار خدایی، دانشجوی معلول و توانمند رشته کامپیوتر دانشکده شریعتی، پخش گردید و گفتگویی کوتاه با مادر ایشان صورت گرفت.


خانم خدایی، مادر نگار خدایی، ضمن بیان چگونگی رخداد حادثه تصادف دخترش در 5 سالگی و مسیری که برای تحصیل ایشان طی کرده بودند، اظهار داشت:هرکس باید خودش هدفش را انتخاب کند و برای آن تلاش نماید و از جاده اصلی زندگی که مسیر خدا می باشد منحرف نشود و اگر انسان هرچیزی را طبق قاعده و اصول انجام دهد، موفق خواهد شد و نگار با همت و تلاش و کمک و یاری معلمان و اساتید خود توانست، به هدف خود برسد و رتبه 85 کنکور را کسب نماید و در رشته مورد علاقه خود تحصیل کند. و من به عنوان مادر نگار به او افتخار می کنم و او را نور و نعمتی در زندگی خود می دانم.

پخش کلیپ 16 آذر، اجرای موسیقی توسط کانون دانشجویی دانشکده، پخش کلیپ دانشجو و رهبرم، قرائت میثاق نامه توسط دانشجو و تقدیر از دانشجویان ممتاز، برترینهای ورزشی، برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت و ستارگان بورس، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

شایان ذکر است صبح امروز با اهداء گل و چای و شیرینی در مقابل در اصلی دانشکده، از دانشجویان پذیرایی شد.











 

 

 




بازگشت           چاپ چاپ         
 

DOURAN Portal V4.0.0.0

V4.0.0.0